I woke up at 8.30a.m on 10 October 2010. It is 10/10/10. Haha. Then I chatting with my friend on MSN, asking him want to follow me go run Air-itam dam now or not. He said his leg is injured, it is pain even run slowly, so he cannot join me. Then I changed my basketball cloth with running shoes (not basketball shoes, haha). Then I went to a coffee shop bought 6 pieces of "Siu Mai" to eat. I was eating siu mai when driving toward Air-itam dam. After 10 minutes, I reach there, I parked my car in the car-park and paid RM2 for the car-park fee (It is so expensive, ish). Then I start run toward the top of dam. I was about more than 1 year didn't run hill already. I spent 45 minutes to reach the top, I walked 90% and run 10% on the journey, haha.

After reaching the top of Air-itam them, I was sit there and enjoy the fresh air and watching the water and mountain, it is so enjoyable. Then I saw 3 pretty girls running into jungle, I want to show off to them, so I tried to run into the jungle with 60% speed then I got lost in the jungle, haha. There is only me 1 person in the jungle, it is kinda scary. I walked walked walked in the jungle because the road is very slant downward, our legs will injured a lot if we run at slant surface, so I just walk, and the 95% of road are very slant downward. I keep break, totally cannot run, after 15 minutes I was so surprise I already reach the bottom of the hill, lol. Then I went to buy two bottles of 菊花茶 at RM3. Then I drove my car to a coffee shop, parked my car and walked to the hardware store (五金店) which is opposite the coffee shop only. I bought an ear plug at RM2.50 only. Last time I went to Watson bought it at RM17.50, but the pattern are not same. Ear plug is use to plug into my ears hole so that I cannot hear anything when I am sleeping, it can make me sleep peace. Below is the picture of the ear plugs that I bought from the hardware store just now :

Then I walked to the coffee shop eat two eggs and kaya roti and orange juice. I was 3 pretty girls there, they watch me and I don't dare to watch them because I feel shy, LOL. Then I drove to the basketball court which near to Shang Wu school to play basketball. I saw there are 10 people is play full court, so there is no place for me to play, so I just sit there and wait them finish the match. When they was playing until score 18 vs 14, I saw the guy still wanna score 2 points, I want to told that team "Hei, it is 18 scores already!! Left 3 points only, if you still do 2 point, then lose already la!!" but I didn't do that because I not sure they want to play how many scores, maybe they want to pay 45 scores? LOL. Then the guy really go score another 2 points and another team scream "We win already!!! They got 20 scores, gg already, HAHA". I felt like what the... Then after they finish the match, I went into the court to play basketball, my leg keep suddenly no energy, I drill the ball 10 times, leg lost energy 7 times (脚软了7次),哈哈。

Then I went home and I took photo on myself with my EX-V7 digital camera, below are the photos that I took :

When running Air-itam dam just now, my head was dizzy and my legs muscles was tired and I was suffering hard to breath, I am so noob!!! Newbie =.=||| Last time I run slow for rest, run 60% speed when I am not tired, run 100% full speed when I saw a people in front of me (want to show off and want to make him give up because I am too fast), LOL. Now? Now I walk for rest also cannot, must stand there to rest, very noob =_______________=. My head was pain like hell when I was suffering for hard breathing just now, my head pain 1 time already want to rest, very noob. Last time I pain 10 times also can keep running. Seem I am too love myself now, I don't want to suffer for pain, ish. Next Sunday I must not love myself anymore!!! I promised myself will train back all my stamina and legs muscles. I will go to run Air-itam dam every Sunday. 1st round use walk 90% and run 10% is okay. Next round I am going to walk 60% and run 40%. Next next round I am going to walk 30% and run 70%. Then 10% and 90% then 0% and 100%, wow!!!


Posted by Zac1987 on 10 October, 2010

0 comments








Enter your email address:

Subscribe in a reader

Follow zac1987 on Twitter

Chatting Box

Donation

If you feel my website is informative and it is useful for you, please donate some money to support me or buy me a drink. I will continues this good works. Thank you.