Melihat halaman ini dengan bahasa lain : English | 华语

17 ciri-ciri system Infinity Downline :
1 - 100% bukan penipuan.
2 - 100% bukan haram.
3 - 0% risiko.
4 - Semua orang boleh menyertai system ini, semua umur, semua negara dan semua kaum.
5 - Anda bekerja dari rumah dengan melalui Internet.
6 - Anda boleh mendapatkan gaji anda setiap hari.
7 - Kerja anda adalah memperkenalkan program Infinity Downline kepada orang lain dan meminta mereka mendaftarkan sendiri sebagai ahli untuk menyertai program Downline Infinity.
8 - Semua ahli Infinity Downline dibenarkan untuk menonton semua video pendidikan untuk mempelajari pengetahuan yang baru dengan percuma.
9 - Harga akaun keahlian ialah USD25 untuk 30 hari.
10 - Anda mendapatkan 100% komisyen, iaitu USD25 dari setiap ahli.
11 - anda membayar USD25 untuk menyertai dan mendaftarkan sebuah akaun keahalian kepada anda sendiri. Selepas itu, anda mendapatkan USD25 kembali semasa anda dapat mencari 1 orang baru untuk menyertai dan mendaftarkan sebuah akaun keahlian. Jika anda dapat mencari 10 orang baru untuk menyertai menjadi ahli, anda boleh mendapatkan USD250 setiap bulan, kerana 10 orang tersebut akan membayar usd25 kepada anda untuk mengemaskini akaun mereka masing-masing setiap 30 hari.
12 - Anda boleh mencari lebih banyak ahli, bilangan ahli adalah tidak terhad. Jika anda dapat mencari 100 ahli, anda untung wang dari semua 100 ahli tersebut. Jika anda dapat mencari 10000 ahli, anda untung wang dari semua 10000 tersebut.
13 - Anda terus mendapatkan wang dari ahli, tidak orang tengah.
14 - Dengan sistem "Pemindahan 2 Ke Atas", selepas anda dapat mencari 4 ahli, bilangan ahli anda akan meningkat secara automatik terus-menerus tanpa berhenti, maka pendapatan anda juga akan meningkat secara automatik terus-menerus tanpa berhenti. Pendapatan anda akan ditambahkan hingga USD750 pada bulan pertama, dan ditambahkan lagi hingga USD204,750 pada bulan ketiga. Selepas itu, ia masih akan ditambahkan lagi tanpa berhenti.
15 - Anda sudah boleh bersara selepas 10 minggu anda bekerja dengan menggunakan sistem ini. Ini bermaksud anda tidak perlu bekerja lagi selepas 10 minggu, anda sudah boleh menikmati kehidupan yang indah!
16 - Anda menjanakan pendapatan pasif kekal, ini bermaksud apabila anda tidak bekerja lagi pada masa depan, apabila anda berhenti mencari ahli baru, pendapatan itu juga akan dibayarkan kepada anda setiap hari kerana ahli lama anda masih akan membayar usd25 kepada anda untuk mengemaskini akaun mereka setiap 30 hari.
17 - Saya boleh mengajar anda bagaimana menggunakan Internet untuk mendapatkan lebih kurang 5 ahli baru sehari dan lebih kurang 150 ahli baru sebulan dari 70 negara. Jika anda masih tidak mempunyai ahli selpas 14 hari atau masih tidak mendapatkan lebih kurang USD25 selepas 14 hari, saya akan memulangkan 100% wang kepada anda.

maklumat terperinci :


Anda tidak boleh mendapatkan wang dari ahli ke-2 anda dan ahli ke-4 anda. Contohnya, jika anda berjaya mencari empat orang menjadi ahli anda, anda hanya mendapatkan RM200 sahaja, kerana anda tidak boleh mendapatkan wang dari ahli ke-2 anda dan ahli ke-4 anda. Ahli ke-2 dan ahli ke-4 anda akan dipindahkan ke atas bagi upline anda. Jadi, upline anda mendapat dua ahli yang percuma dari anda, make upline anda mendapatkan tambahan USD50 dari dua ahli itu.

Berdasarkan gambar di atas, jika anda mencari 4 orang (A, B, C, D) untuk menyertai anda menjadi ahli anda, ahli B dan D anda akan dipindah ke atas untuk diberikan kepada upline anda. Oleh itu, anda mempunyai 2 ahli, iaitu A dan C sahaja sekarang.

Kedua-dua ahli anda (A dan C) juga pergi mencari 4 orang lain untuk menyertai mereka. Oleh itu, mereka masing-masing juga mempunyai (A, B, C, D).
Ahli B dan D dari ahli A anda akan dipindah ke atas menjadi E dan F anda.
Ahli B dan D dari ahli C anda akan dipindah ke atas menjadi H dan G anda.
Maka, sekarang anda mempunyai 6 ahli (A, C, E, F, G, H).

Selepas itu, ahli E, F, G, H anda juga pergi mencari 4 orang lain untuk menyertai mereka masing-masing. Oleh itu, mereka masing-masing juga mempunyai (A, B, C, D).
Ahli B dan D dari ahli E anda akan dipindah ke atas menjadi I dan J anda.
Ahli B dan D dari ahli F anda akan dipindah ke atas menjadi K dan L anda.
Ahli B dan D dari ahli G anda akan dipindah ke atas menjadi M dan N anda.
Ahli B dan D dari ahli H anda akan dipindah ke atas menjadi O dan P anda.
Maka, sekarang anda mempunyai A, C, E, F, G, H, I, J, K, L, M, N, O, P = 14 ahli.

Selepas itu, ahli anda (I, J, K, L, M, N, O, P) juga pergi mencari 4 orang lain untuk menyertai mereka masing masing. Semua ahli B dan D dari mereka masing-masing akan dipindah ke atas menjadi ahli anda. Maka sebernanya anda hanya perlu mencari 4 ahli untuk menyetai anda sahaja, lalu anda boleh tidur di rumah, tidak perlu mencari orang untuk menyertai anda lagi, kerana bilangan ahli-ahli anda akan ditambahkan secara automatik tanpa berhenti, maka pendapatan anda juga akan ditambahkan secara automatik tanpa berhenti (sila lihat kembali gambar di atas).

Anda boleh pergi mendaftarkan sebuah akaun dari website saya di http://www.infinitydownline.com/join.php?id=zac1987. Maklumat selanjutnya di : http://ki56.blogspot.com

Gambar-gambar :




Melihat halaman ini dengan bahasa lain : English | 华语


Posted by Zac1987 on 02 July, 2010

0 comments






Enter your email address:

Subscribe in a reader

Follow zac1987 on Twitter

Donation

If you feel my website is informative and it is useful for you, please donate some money to support me or buy me a drink. I will continues this good works. Thank you.